27 Nisan 2013 Cumartesi

Seninle Olmak Varya

Bu aralar müzik dinlemeyi oldukça bir seviyorum az önce Metin ve Eda Özülkü çiftinden seninle olmak varya isimli şarkıyı dinledim de ne kadar güzel birşey karı koca bir çiftin böyle güzel bir şarkıyı birlikte seslendirmesi insanı mutlu ediyor ve örnek bir çift olarak karşımıza çıkıyorlar. Son günlerde örnek çift olarak gördüğüm Mehmet aslantuğ ve arzum onan çifti hakkında boşanacakları haberlerini duyduğumda çok üzülmüştüm Atv ekranlarında yayınlanan Sıcak Saatler dizisi ile sevmiştim ben onları ve o günden beride her zaman mutlu bir çift var ise onlardır diyordumki artık hayat insanları bazen üzüyor bazense insanlar hayatı çok üzüyor böyle durumlarda ben üzülmek yerine müzik dinlemeyi tercih ediyorum sizlerede bu tarz etkinlikleri tavsiye ederim mesela sizde Metin Özülkü v Eda Özülkü çiftinin seslendirdiği Seninle olmak varya isimli şarkıyı dinleyebilirsiniz ve benim gibi nostalji yapabilirsiniz ve sonrasında Niran Ünsan dan aklım hep sende isimli şarkıyı özcan deniz düeti dinleyebilirsiniz.

2 yorum:

Meraklı Bilgiler Bloguna hoşgeldiniz.