29 Nisan 2013 Pazartesi

Doğa İçin Çal

Az önce tesadüf youtube ana sayfasında doğa için çal isimli bir video gördüm meraktan olsa gerek inceleyim dedim ve birde ne göreyim :) Doğadan çaldığın yeter doğa için çal sloganı ile yurdumuzun çeşitli kesimlerinde belirli türküyeleri yüzlerce kişinin birer cümlelik okuması ile muhteşem bir eser ortaya çıkarmışlar ve bu durumu sizlerle paylaşmak istedim. Bildiğim kadarı ile şuana kadar toplamda 5 parça türkü söylenmiş 1. olan Divane Aşık Gibi isimli parça 2. olarak söylenen parça uzun ince bir yoldayım 3. gesi bağları ve çemberimde gül oya 4. selvi boylum al yazmadım son olarakta 5. olarak Bitliste Beş Minare isimli türkü gerçekten çok güzel bir türkü demeti ortaya çıkmış http://www.youtube.com/user/dogaicincal bu sayfa üzerinden dilerseniz videoları dinleyebilirsiniz. Bende Doğa için çal projesini ve bu ekipte yer alan tüm herkesi tebrik ediyorum umarım bu gibi projeler sürekli artar ve ülkemiz doğamız vede insanlarımız için birbirinden güzel projelerle can veririz böyle oluşumlara.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Meraklı Bilgiler Bloguna hoşgeldiniz.