25 Nisan 2013 Perşembe

Siğaramın Dumanına Sarsam Seni

Evet Sezen Aksu Şarkısı Sigaramın dumanına sarsam seni bu şarkıyı 4 - 5 kişiden dinledim kimisi profosyonel ses sanatçısı kimisi ise amatör sanatçı ama emin olun amatörler bu şarkıyı söylerken içinden gelerek ve yaşayarakmı söylüyorlar yoksa seslerinemi yatkın söylüyorlar bilmiyorum ama gerçekten sanatçılardan sesleri daha çok hoş geliyor kulağıma az önce ezginin günlüğünden dinledim bu parçayı ama ne bileyim bir parça eksiklik var nedendir bilinmez fakat Ney&Gitar (1980-Sigaramın dumanına sarsam) ismi ile dinlediğimde emin olun çok daha hoş geliyor sizlerede tavsiye ederim. Sezen aksununda söylediği gibi Siğaramın dumanına sarsam saklasam seni ben dinleyince çok mutlu oluyorum sizlerede tavsiye ederim umarım sizlerde benim gibi memnun kalırsınız kim bilir belkide bu yüzden canlı söylenen şarkıları daha çok sevmişimdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Meraklı Bilgiler Bloguna hoşgeldiniz.