1-Görsel Güvenlikle Kendi Bölümünüzü Kurun
Güvenliğe bağınızı kurarken,müşterileriniz tarafından değişim ve vazgeçme
arasındaki farkın ayırt edilebiliyor olması gerekir. Güçlü görsel sinyaller
,(Extended Validation gibi) ve bandroller , müşterilerinizin güvenini mükemmel
derecede tutar.
Alex Kehayias
Product Manager ,Comodo Group inc
2-Çin’de , Tamamen Yabancı Girişimde Bulunun
Çin’deki Hangzhou şehri IT’ler için tam bir B2B alanı. Güçlü bir sermayeyle,
teknik becerilerini geliştirebilen bir takımla ani bir çıkış yaparak çabucak
global duruşunuzu belirleyebilirsiniz. Kaliteli ürün gelişimi bir kurumu
diğerinden ayıran niteliktir. Bu size, satışlarınıza odaklanmanıza ve website
üretim yönteminde deniz aşırı ofislerinizde marketçilik yapmanıza olanak
sağlayacaktır.
Jason Prescott
CEO,Top Ten Wholesale
3-Sayfaların Yüklenmesini Hızlandırın
Satın almaya hazır müşterileriniz için hızlı yüklenen sayfalarla sitenizi
optimize edin. Dizayn aşaması boyunca yüklenme zamanını test edin ve iki
saniyenin altında daha iyi bir zamana dönüştürmeye gayret edin,sonuna kadar
geliştirin. Başka bir deyişle,kullanıcılarınızı rakiplerinizin elinden bu
şekilde çekip alın.
Autumn Looijen
President , Streetprices.com
4-Müşterilerinizin Tam Olarak İstediklerine Ulaşmalarına Yardım Edin
Ürünlerinizin doğal özellikleriyle, gelişmiş filtrelerden geçirerek, etiket ve
gelişmiş arama yöntemleriyle müşterilerinizin tam olarak istediklerini
bulmalarına yardım edin. Doğal kataloglarla ürünlere yönlendirin. Müşteriyi
zorlayan, sert ve hiyerarşik kataloglar yerine akıcı olanları tercih edin.
Ed Sturrock
Product Manager, Americommerce
5-Alışveriş Sitenizde Çok Olasılıklı Değişken Testleri Kullanın
Sitenizin değerini arttırmak için, çok olasılıklı değişken testlerini
kullanmanız,sayfa varyasyon kombinasyonu ile değişen oranlarınızı azimli bir
şekilde arttıracaktır.A/B bölümü çok sınırlı olabilir fakat çok olasılıklı
değişken testleriyle kullanıcıların tüm deneyimlerini kullanarak çeşitli
nitelik ve tasarılarla sitenizi test edebilirsiniz.
Scott Smigler
President , Exculusive Consepts inc
6-Sitenizin Arkasına Saklanmayın
E-Ticaret platformunuzda 7/24 herhangi bir yüz kullanmaksızın satış yapmayın
.Müşterilerinizin birbirleriyle etkileşimde olmasına, video ve ürünlere koçluk
yapmalarına izin verin.Sadece empati ile değil, güven katarak da değişimi
arttırın.
Phill Williams
Director, Openmindcommerce
7-Bireysel Sigortacılıkla USPS Nakliye
Aynı üründen birden fazla satış yaptığınızda, USPS sigortacılık almak yerine
bireysel sigortacılık alın. Sigortasız fiyatı ve riskleri göz önüne alın. USPS
genelde ürün veya paketlerde deformasyona sebep olur. Böyle bir durum meydana
geldiğinde,basit çabucak bir şekilde yenilediğinizde müşteriniz mutlu olacaktır.Böylece
sigorta sizin içn bir kazanç merkezi haline gelecektir.
Richard Wipers
Owner
Windmill Trading Company
8-Serbest Taşıma Fikirleri İçin Anahtar
Serbest taşıma fikirleri için anahtar demek, toplam paketlerde ağırlık artışı
kadar nakliye ücretinin de artmasıdır.Tipik UPS ve FedEx fiyatları beş yerleşim
bölgesine teslim teslim için yaklaşık 7$ bir pound için fakat 20 per pound
paket için sadece 60 $. Şu anda değişmez per pound fiyatları bunlar.
John Lindberg
President, Efulfillment service
9- Ayrıntı Bağlantılar Sağlamak
Müşterileriniz için sitenizde her sayfada görünür şekilde ayrıntı bağlantılar
sağlayın. Websitenizin başlıca grafik sayfalarında veya yorum köşelerinde
olmadığı sürece mutlaka bir telefon numarası veya e-mail adresi olsun.Ürününüzü
aldıktan sonra sizinle iletişime geçebilmesi,size ulaşabilmesi gibi başka bir
şey daha müşterinize kendini bu kadar mutlu hissettiremez.
Christian Anthony
Sales &Marketing Manager, Shopfactory
10-Rekabette Farklılık Yaratın
Bilginiz ve uzmanlığınız dahilinde bir yer oluşturun.Günlük notlar,yazılar veya
bilgi içerikli videolar(You-Tube gibi) müşterilerinizin siparişlerini
arttıracak yöndeki ataklardır.Böylece rakiplerinizden etkileyici bir yolla
ayrılmış olursunuz.
Leslie E.West
Owner
Bluedotpapershop
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder