21 Kasım 2011 Pazartesi

Yaşama Dair

Bir insan yaşamı boyunca bir çok şeyin etkisi altında kalıp bunalımda olabilir.Yaşadıklarımız bizi olgunlaştırır ve aynı hataları yapmamamız için  bir ders çıkartırız tüm bu olanlardan. Yine insan sevince duygularına engel olamaz. İnsanın sevdiği onu aldatmış olsada ayrılsalarda yaşadıklarının artık bir adı olmasada yine de onu karşısında görünce kalbinde bir kıpırdan ma olur hiç yok demeyin çünkü kendinizi kandırmazsınız. Aşk insanı hiç beklemediği bir yanından vurur aşık olma duygusu bu duygunun bence tarifi yok ya da nasıl desem kendimi mutlu hissetiğim ama aynı zamanda sol yanımda acıyan bir yer aşk  eğer aşıksanız şanslısınız yalnış ya da hatalı kişiyi sevdim ona aşığımın mantığı yoktur sevmek güzeldir. Sevdim  mutsuzum kavrmamını anlamıyorum kimse mutluğun garantisini veremez zaten hiç bir aşkta o kadar profosyenel değildir.İnsan üzülmeyide mutlu olmayıda belki aşk kelimesine gebe olan ayrılılığı bile kabullenmiştir.Bazen deli gibi seversin onunlasındır ama ters giden bireşyler vardır ayrılmak istersinde olmaz yaşanmışlıklar yakanı bırakmak bağlanmak onsuz yapamayacığını düşünmek kızdığında ise onu yanında görmeye tahammül bile edemezsin oysa ki onsuzda yapamazsın.Birini nedensiz sevmek gözlerine tutulmak.Yıldırım aşkı ile vurulmak belki de ben bu sebepten aşık oldum ona.Bir kapıda içeri girdim o kömür gözlerine vuruldum tam tanışacığımız sırada tarifi olmak bir engel girdi araya ve tanışmamız başka zamana kaldı ama her ne olursa olsun kaderinizde varsa o bir şekilde karşınıza çıkıyor. Olmaz imkansız demeyin. Ben kendimdenb nefret ettirmek için konuştum ama konuşmamız tam 7 saat sürdü ve bu 7 saatlik konuşmamızda kömür gözlüme ben gönülden vurulum şuanda 3 yıllık birlikteyiz ve umarım okul bitince evlenicez..=)


Asi_zaman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Meraklı Bilgiler Bloguna hoşgeldiniz.